iPerimenopause: Cărți în engleză pentru femei

Dragul meu cititor, n-am mai apucat să infirm faptul că știrea bombă din postarea trecută, cum că aș fi scris un roman erotic, a fost doar o glumă de 1 aprilie. 

Ce roman erotic, ce muză, ce fluturi? 
Fluturi la cap poate, dar nu în stomac. Măcar! 
În fine, n-am timp să mă dedic romanelor de dragoste încă. 
Asta deoarece, după 3 ani de pauză, m-am reîntors la scris și publicat cărți nu numai în română, cum ai notat căci te-am anunțat, dar și în engleză. 
Pe 3 iunie iese prima la care am lucrat foarte mult pe când nu mă simțeam deloc bine. Dar a trecut. 

Este o carte hibrid, cum îi spun eu, căci este o combinație de memorii cu sfaturi și  câteva pagini de jurnal. 
O carte în engleză pentru femeile de orice vârstă, dar în special pentru acelea care au mai mult de 30 de ani. 

„iPERIMENOPAUSE - The Latest Upgrade to the Operating System of my Life - Malfunction: Hormonal Mayhem” tratează aceleași subiecte ca și Manifest pentru Femei, numai că în versiuena în engleză am inclus o grămadă de umor autoironic. 
Vreau să zic, subiectele sunt aceleași dar cărțile în sine sunt complet diferite. 
Adică nu este o traducere. Textul în ambele este original. 
Off, m-am cam complicat în explicații. 

„iPERIMENOPAUSE - The Latest Upgrade to the Operating System of my Life - Malfunction: Hormonal Mayhem” - nu-i așa că are un titlu curios? 
Bine poate ție nu îți place, dar eu sper că da. 

Iar cartea hibrid „iPerimenopause” în engleză se găsește pe Amazon (apasă) și oriunde online. Însă apare pe 3 iunie 2023. 

red book cover with white writing

Îți mulțumesc că ai citit până la cap. 
Dacă vrei, hai pe noile mele platforme sociale și bloguri: 
A trebuit să-mi fac altele care să reflecte numele nou cu care îmi semnez cărțile; Cristina Gherghel. 
Nume nou, care-i de fapt numele vechi. Singurul nume pe care l-am avut. 
Dar am scris despre asta și te-am plictisit deja prea mult. 
iPerimenopause!!!! 


⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii