Cristina Gherghel: Un alchimist literar care a transformat visurile în realitate

Într-un mod surprinzător, am reușit să pun bazele unui nou blog de cărți, fără să ofer o descriere detaliată a persoanei care stă în spatele acestuia – adică eu, Cristina Gherghel – o scriitoare cu o voce distinctă, care motivează și inspiră, trezind la acțiune mințile titubante. 
Sau cum am simțit un val de amuzament când cineva mi-a spus că, datorită transformării visului meu în realitate în ciuda situației paradoxale în care mă aflam, sunt considerată un adevărat alchimist literar.

Îmi cer scuze pentru această omisiune. Nu am presupus că mă cunoști deja, deși am sperat că ai putea avea o idee despre cine sunt. Acum, este timpul să mă prezint în mod corespunzător. Pregătește-te. 

Poate că nu știi prea multe despre mine, dar dacă te învârți în lumea seducătoare a cărților, cu siguranță ai întâlnit numele Cristina G. – cu punct după G. adică. Așa mi-am pus amprenta asupra lumii literare între anii 2016 și 2018, când am debutat ca scriitoare independentă în acest univers al cuvintelor.

Cine se ascunde în spatele acestei semnături enigmatice?

Ei bine, eu, Cristina Gherghel, sunt una dintre acele persoane care și-au urmat visul, chiar și atunci când părea că este iluzoriu. Cea de-a șaptea fată și al unsprezecelea copil al părinților mei, Iosif și Maria, am crescut în Gherăești, județul Neamț, sub umbrela rigidă a regimului comunist. Copilăria mea a oscilat între munca la CAP și școală. Puțin timp îmi rămânea pentru lectură. Când noaptea cădea peste sat, furișându-mă sub pătură, citeam la lumina lumânării. În timpul zilei, când mintea mea nu era prinsă ocupată cu studiul, mă pierdeam în povești imaginare, visând să citesc și să scriu, să creez și să împărtășesc anecdote care să emoționeze, să inspire, să schimbe destinele.

La vârsta de 24 de ani, mi-am luat inima în dinți și am plecat din țară, stabilindu-mă pentru două decenii în Italia și Anglia. Am  pășit pe drumuri diverse, am experimentat diverse profesii și am întâlnit oameni și culturi singulare. Toate aceste experiențe mi-au extins orizonturile și mi-au oferit o perspectivă temeinică asupra subtilităților sensibilității umane, a compasiunii și a respectului față de ceilalți.

La 40 de ani, după 32 de ani în care mi-am închis visul într-un sertar întunecat al vieții, am avut parte de o criză existențială de proporții cosmice. Dar nu tot răul vine ca să distrugă, acea apoplexie m-a eliberat, aducându-mi în conștiință faptul că visul meu nu era o utopie, ci o realitate posibilă. Și de atunci, am început să lucrez cu toată ființa mea la împlinirea lui. Nu a fost ușor și m-am oprit de mai multe ori, să mă îngrijesc de iubiții mei părinți, alături de surorile mele. Acum, sunt amândoi într-o lume mai bună, sper, unde îmi doresc să se odihnească în pace. 🙏

În 2023, am hotărât să mă retrag în Bulgaria, unde am găsit liniștea de care aveam absolută nevoie pentru a mă dedica scrisului. Aici, în solitudine, departe de  civilizație, îmi văd visul împlinindu-se zi de zi. Astăzi, la 48 de ani, cu umilință și recunoștință, pot spune că sunt o scriitoare împlinită, chiar dacă drumul spre independență financiară continuă. 

Pasiunea mea pentru înțelegerea comportamentului uman, a abisurilor minții și a relațiilor interpersonale se reflectă în fiecare pagină a cărților mele.

Scriu despre subiecte sensibile, cum ar fi discriminarea, abuzurile și efectele lor asupra sănătății mintale. Dar îmi place să aduc și o notă de speranță și încredere, vorbind despre puterea motivației și a gândirii pozitive, despre cum putem depăși limitele și ne putem îndeplini dorințele.

Cărțile mele sunt călăuze pentru cei ce trec prin momente dificile, surse de inspirație pentru cei ce au pierdut speranța, raze de lumină pentru cei ce se simt învăluiți de întuneric.  

Fiindcă interiorul minții mele este un multivers nuanțat, nu mă limitez la un singur gen literar. Prin romane, memorii, cărți de auto-ajutor și dezvoltare personală, chiar și prin cărți de bucate, îmi exprim perspectivele autentice și trăirile profunde.

Deși nu posed abilitatea de a vizualiza, sunt o scriitoare neconvențională, care își exprimă creativitatea în diverse moduri. Dacă ești o persoană sensibilă și deschisă la universul interior al celorlalți, sunt sigură că vei găsi multe lucruri în creațiile mele care să-ți atingă sufletul.

Sunt Cristina Gherghel, „I am that, I am”, și te invit în lumea cuvintelor curate și a sentimentelor pure, plăsmuită de experiențele, durerile, interesele și aspirațiile mele pentru o lume mai bună, pentru oameni mai împliniți și pentru o societate mai empatică și înțelegătoare. 

femeie cu mâinile în șolduri pe fond purpuriu

În cărțile mele, vei găsi povești adevărate sau imaginare, care te vor purta prin labirintul timpului și al spațiului, prin meandrele suferinței și ale iubirii, prin clipe de dezamăgire și speranță. Vei găsi sfaturi practice, ce te vor ajuta să te cunoști mai bine pe tine însuți, să te dezvolți atât personal, cât și profesional, și să îți îmbunătățești relațiile cu cei din jur. Vei găsi și rețete culinare, fie originale, fie tradiționale, ce te vor încânta cu arome și gusturi, ce te vor duce cu gândul acasă, oriunde te-ai afla. În esență, vei găsi o parte din mine, pe care o împart cu generozitate și sinceritate.

Te invit să descoperi realitatea mea, a unui om care vede lumea fără filtrul imaginației.

Hai în anturajul meu creativ, să explorezi opere narative caleidoscopice, pline de emoție și înțelegere. Aceste lucrări se găsesc în toate librăriile virtuale ale lumii. 

Dacă te-am convins să-mi urmărești evoluția în domeniul literar, mai jos găsești lista cărților semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 
O listă în actualizare cu titluri precum: 
ochi in univers pe fond inchis

Am publicat și un roman dramatic pentru suflete sensibile, plin de învățăminte profunde. dar acum îți ofer oportunitatea să explorezi această nouă lucrare și să te lași captivat de poveste. 
Este o poveste de dragoste emoționantă pe care am creat-o, cu o gamă largă de trăiri și înțelesuri pe care le-am transpus în paginile acestei cărți:
  • O iubire comună: Labirintul incompatibilității dincolo de nevoi și iluzii 
În engleză: 
  • THE PERIMENOPAUSE HANDBOOK : A Hybrid Guide to Hormonal Wellness & Self-Care
  • iPerimenopause—The Latest Upgrade to the Operating System of my Life: Malfunction: Hormonal Mayhem
În acest moment, în februarie 2024, mă aflu în plin proces de lucru la o carte fascinantă de sociologie, care va explora teme precum manipularea, narcisismul și diverse tulburări de personalitate. Prin această lucrare, îmi propun să trag un semnal de alarmă cu privire la impactul comportamentelor antisociale și distructive asupra societății noastre, asupra ta, a mea, a colegului, prietenului și a membrilor familiei. Umanitatea este pe cale de dispariție și cei care pot trebuie să intervină pentru a o salva. 

De asemenea, sunt implicată în scrierea și editarea unor romane de dragoste captivante, alături de cărți special concepute pentru femei, cu un accent deosebit pe cele care se confruntă cu probleme de sănătate intimă și hormonală.

Colecția mea de cărți de auto-ajutor și dezvoltare personală acoperă o varietate de subiecte, inclusiv gândirea pozitivă, puterea minții, tehnicile de vizualizare și manifestare a dorințelor, transformarea paradigmelor negative în pozitive și înțelegerea legii atracției. 
Aceste lucrări explorează conexiuni profunde cu domeniul metafizicii și al universului psihocibernetic.

În plus, romanele mele inspirate din experiența reală explorează teme precum familia, conflictele și problemele întâlnite în sânul acesteia, oferind o perspectivă cuprinzătoare și educativă asupra aspectelor esențiale ale vieții noastre.
Lista cărților în lucru pe care o ofer este indicativă, dar nu exhaustivă, astfel încât să te aștepți mereu la noi surprize și aventuri intelectuale. 

În curând – unele titluri sunt în lucru

  • Utopia umanității
  • Blesteme de mamă
  • O viață în durere – Despre și pentru femei
  • Introvertitul: Omul invizibil – Note din penumbra socială
  • Comunism & Ceaușescu: Cine nu ar fi apăsat pe trăgaci în 1989?
  • Când părinții devin copii: Pentru tinerii de azi și bătrânii de mâine
  • Ce ești azi, ai decis ieri – Cum îți așterni, așa dormi – Fă lumină în viața ta 

Romane 

  • Eugenia 
  • Flori de cireș
  • Șuvițe de viață
  • O viață în cuvinte
  • Reparatorul de piane
  • Și dacă ploaia s-ar opri
  • Lejeritatea ființei umane 

Dacă ești interesat să explorezi aceste subiecte și să îți îmbogățești cunoștințele și perspectiva asupra lumii, te invit să arunci o privire asupra cărților mele și să te bucuri de călătoria pe care ți-o oferă fiecare pagină. 

🎁
Idei de cadouri
Sunt convinsă că împărtășești sentimentul meu când afirm că nu există cadou mai minunat decât o carte. Aceasta poate aduce bucurie oricui, indiferent de vârstă sau profesie, fiind un dar perfect pentru orice moment special, fie că este vorba de o zi de naștere, o aniversare sau Crăciun. 
Ele transcend timpul și vârsta, captivând prin sentimentalismul lor atemporal. 
🤗

Îți adresez o invitație specială să te implici în procesul creativ prin recenzarea cărților mele. Opiniile tale sunt extrem de valoroase pentru mine, iar părerea ta detaliată despre fiecare carte m-ar bucura foarte mult. 

Dacă ai citit deja una dintre cărțile mele sau ești interesat să îți însușești unul dintre titlurile disponibile, te rog să mă contactezi prin intermediul formularului de contact, iar cu mare plăcere îți voi oferi o copie gratuită în format PDF. 

Fie că dorești să realizezi o analiză profundă a temelor abordate sau să împărtășești impresii personale despre stilul și tonul cărții, fiecare recenzie contribuie la recunoașterea gusturilor și preferințelor cititorilor pasionați de lectură.

Eu, Cristina Gherghel, un alchimist literar care a transformat visurile în realitate îți mulțumesc pentru atenție și sunt recunoscătoare pentru prezența ta pozitivă în lumea mea. 
🫂
Slovă după slovă, te conduc pe un drum caleidoscopic, explorând abisurile minții și sufletului uman. 
Creațiile mele – fie romane, memorii sau cărți de dezvoltare personală și auto-ajutor – sunt expediții eclectice într-un univers interior, dezvăluind complexitatea naturii umane și a relațiilor interpersonale. 
Mesajele mele sunt făclii de motivație și inspirație care luminează și deschid porți spre puterile unice pe care le avem. 
Din 2016 până în 2018, am lăsat amprente literare sub pseudonimul Cristina G., dar din 2022, fiecare poveste, reală sau imaginară, pe care o împărtășesc cu iubitorii de lectură, poartă numele meu întreg – Cristina Gherghel.
scris rosu albastru si stele galbene
Când te simți pregătit să te alături călătoriei polivalente, cărțile mele te așteaptă în orice colț al internetului, în format electronic și tipărit.
Ca să îți înlesnesc căutarea, las patru linkuri directe către unele dintre platformele de carte unde sunt găzduite lucrările mele polimorfe: 
Dacă ai avut ocazia de a citi una dintre ele și ți-a plăcut, aș fi profund recunoscătoare dacă ai dori să îți împărtășești gândurile printr-o recenzie pe librăria virtuală de unde ai achiziționat-o sau pe Goodreads.  
Îți mulțumesc. 
🌟🌟🌟🌟🌟
Special pentru creatorii cu visuri mărețe: în cazul în care ai scris o carte ori o colecție de poezii pe care vrei să o publici gratuit, de acasă la orice oră, o poți face chiar în acest moment, apăsând aici: 
Îți urez mult succes, sperând ca succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 
🙌

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii