Alt blog, aceeași mâncare de pește

 Alt blog, aceeași mâncare de pește. 

cartoon-pisica-neagra-cu-peste-in-gura

Da. 

Am în jur de 80, cred că și mai multe. N-am timp nici să le număr. 
Prea multe, știu. 
Exagerat de multe. 
Îmi dau seama. 
În imaginea de ecran de mai jos, nu am reușit să încadrez jumate din ele. 

cont de blogger-cristina gherghel-scriitoare blonda

Update Februarie 2024 
Pentru că mi se părea că nu am destule bloguri și pagini personale în care să scriu despre creațiile mele scriitoricești în stilul: „Laudă-mă gură, că diseară-ți dau cartofi rași și prăjiți cu usturoi,” și deorece Google mi-a spus șocat: „Gata, nu mai ai voie să-ți deschizi alt blog aici,” m-am dus pe un alt cont. 
Vrei să vezi ce mi-a debitat mintea mea afantazică? 

cristina gherghel-new-blogger account

Nu mai postez în fiecare zi. 
Ce zic?! 
Postez din an în Paște, mai bine zis o dată pe an, când pe un blog când pe altul, dar scriu. 
Scriu cât pot de mult și-n decembrie 2022 am publicat primele cărți semnate cu numele meu întreg de la naștere: Cristina Gherghel. 

Da, știi că public din 2016, dar am început semnându-mă cu Cristina G. (riguros cu punct după G.). 
G. vine de la Gherghel, nu de la un nume de căsătorie. 
Toate blogurile mele de autor până-n 2022 erau cu ***cristinag. 
Inclusiv unul cu cartidecristinag = https://cartidecristinag.blogspot.com

De aceea acest blog cu cărți de cristina gherghel = https://cartidecristinagherghel.blogspot.com

Vezi de ce?  
Alt blog, aceeași mâncare de pește cu carne. 

Mulțumesc pentru atenție și mă închin în fața ta dacă mi-ai cumpărat cărțile. 


În cazul în care le-ai recenzat pentru că ți-au plăcut, o să ajungi în RAI. 
Asta dacă n-ai ucis și jecmănit ființe vii. 

Fotografie de pe PNG.tree

Pe YouTube te-ai înscris? 
Dacă nu ți-a zis nimeni La mulți Ani Fericiți, îți zic eu. 




Trimiteți un comentariu

0 Comentarii