Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii

Drag cititor fidel și infidel,

Deoarece îmi place să mă joc cu cuvintele și să-i țin pe oameni în priză, m-am gândit să-ți aduc în dar o doză sănătoasă de umor în această zi plină de inimioare și iubire nevinovată. Așa că, pentru că nu toată lumea are gusturi rafinate ca ale tale, și pentru că azi e 14 februarie, Sfântul Valentin și sărbătoarea îndrăgostiților cu sau fără patriotism în sânge, am decis să scriu o carte despre... dragoste. Dar să știi că are și lilieci prin ea. 

Însă, îți împărtășesc puțin din culisele acestei cărți provocatoare. Nu vreau să crezi că am făcut-o pe genunchi sau că am încercat să profit de valul de romantism din ziua de 14 februarie. Ba din contră! 
Această carte a fost rezultatul unei munci asidue, unei pasiuni pentru scris și unui efort susținut înainte de marea sărbătoare a îndrăgostiților. Am petrecut multe zile jucându-mă cu slovele și conturând fiecare capitol pentru a aduce un maxim de zâmbete pe buzele cititorilor mei.

M-am simțit obligată să aduc o pată de culoare roșie în această zi de import comercial, știind că vei aprecia. Evident, decizia de a lansa cartea pe 14 februarie a fost una strategică, dar nu pentru a exploata emoțiile romantice ale cititorilor. Departe de mine acest gând bișnițar. 

Hmm.

În călătoria mea fabuloasă prin universul sentimentelor, vei descoperi povești pline de farmec, mituri străvechi, legende autentice și datini românești și de pe glob de Ziua Îndrăgostiților. 
Te vei delecta și cu replici de agățat la fel de potrivite ca nuca în perete, scrise de o femeie care a fost singură nu doar de Sfântul Valentin, ci și de Dragobete, Crăciun, Paște, Revelion, la nuntă, la onomastică, la ziua ei de naștere și practic în fiecare altă zi din cei 48 de ani ai (m)ei. 

Tu crezi că nu știu eu să țin un curs de agățat pentru iepurași? Bre, nu îmi subestima abilitățile cupidonice. O fi mintea mea oarbă, dar inima mea simte.

Hai să nu ne mai jucăm ca porcii în păpușoi și să trecem la subiect: „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte nebunii.”  E cartea mea nouă-nouță, special creată pentru... tine! 

coperta carte doi imbratisati pe fond rosu

Pe alte bloguri, o fac cadou la greu, dar acum sunt atât de epuizată încât nici măcar nu pot să-ți povestesc când costă 0 lei (acum). Așa că îți las linkul direct către Google Books, unde o poți descărca gratuit, să-ți hrănești sufletul cu umorul meu delicios. Da, momentan doar conaționalii mei cu inimă de gheață, care sărbătoresc o tradiție străină, au onoarea să se bucure de cea mai recentă capodoperă a mea. Antipatrioți. 

Pentru că îmi sfârâie inima pentru tine, uite las linkurile blogurilor unde vorbesc despre libertinajul de a descărca în format electronic capodopera asta: 

Și dacă vrei și un meniu de sfântul Valentin, deși e cam târzior să dai iama în oale acum, apasă aici: 

Chiar dacă nu ai intenție, chef, dorință să gătești, îți garantez că vei râde cu lacrimi. Dacă n-ai ochii uscați ca ai mei. 

Stai, nu vorbim de cartea „Fată bătrână și fericită,” nu? M-am pierdut total. 
E complicat, știu. Dar asta e viața, nu? Totul e complicat pentru femei și simplu pentru bărbați. Dar să nu intrăm în detalii despre asta acum, că altfel o să ajung să fiu excesiv de tolerantă față de venusiene! Și nu-s eu fără coloană vertebrală. 

Deci, dragul meu iubitor de lectură și trădător cu alte cărți, descarcă creația mea, de oriunde, dar numai dacă ești în România, mai ales când e gratis, și sper că o să te îndrăgostești de ea mai tare decât de înghețată într-o zi toridă de vară.  Să nu uiți să spui lumii cât de îndrăgostit ești de stilul meu de a scrie și să răsune țara de la un capăt la altul de entuziasmul tău pentru operele scrise de Cristina Gherghel, autoarea independentă ce nu-și lasă penele întrerupte de niciun marțian! 

Atenție: Această capodoperă literară este mai plină de fantezie decât un elefant într-un magazin de porțelanuri!

Dacă găsești un unicorn în paginile acestei cărți, nu te îngrijora – este doar imaginația ta sălbatică, adică hiperfantazia, care a luat-o razna!

Dacă ai senzația că personajele din această carte sunt la fel ca vecinii tăi sau ca prietenii tăi, nu te alarma! Probabil că este doar coincidență sau norocul tău! La fel cum este mai probabil să găsești un urs panda în dulapul tău decât să dai peste fapte reale în această carte, orice asemănare cu persoane reale, locuri sau evenimente este mai probabil să fie pur și simplu o coincidență fericită! Dar cine știe, viața e plină de surprize, iar în lumea noastră, totul este posibil! Deci, păstrează-ți mintea deschisă și ochii încrezători, iar dacă vezi vreun extraterestru la supermarket, să știi că nu ești singurul care îl vede.

Opiniile exprimate sunt doar păreri subiective ale autorului, care este mai nebun decât o pungă de pisici într-un circ.

Nu folosi informațiile din această carte pentru a construi un avion de hârtie sau pentru a conduce o mașină. Orice daune cauzate de încercarea de a face asta vor fi considerate în mod explicit ca fiind din propria responsabilitate!

Cititorii sunt sfătuiți să ia această carte cu o doză sănătoasă de umor și să nu uite să râdă în timp ce o citesc – pentru că, sincer, ce altceva ai face cu o carte atât de amuzantă?

Pe bune acum, informațiile, deși prezentate în mod bulevardier, sunt adevărate.”

Uite linkul, apasă pe: „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii.”

Sunt recunoscătoare pentru prezența ta pozitivă în lumea mea. 

🫂
Slovă după slovă, te conduc pe un drum caleidoscopic, explorând abisurile minții și sufletului uman.
Creațiile mele – fie romane, memorii sau cărți de dezvoltare personală și auto-ajutor – sunt expediții eclectice într-un univers interior, dezvăluind complexitatea naturii umane și a relațiilor interpersonale.
Mesajele mele sunt făclii de motivație și inspirație care luminează și deschid porți spre puterile unice pe care le avem.
Din 2016 până în 2018, am lăsat amprente literare sub pseudonimul Cristina G., dar din 2022, fiecare poveste, reală sau imaginară, pe care o împărtășesc cu iubitorii de lectură, poartă numele meu întreg – Cristina Gherghel.
scris rosu albastru si stele galbene
Când te simți pregătit să te alături călătoriei polivalente, cărțile mele te așteaptă în orice colț al internetului, în format electronic și tipărit.
Ca să îți înlesnesc căutarea, las un link direct către una dintre platformele de carte unde sunt găzduite lucrările mele polimorfe: 
Dacă ai avut ocazia să citești una dintre ele și ți-a plăcut, aș aprecia enorm dacă ai lua în considerare scrierea unei recenzii. Poți face acest lucru pe site-ul librăriei virtuale de unde ai cumpărat cartea, pe Goodreads sau pe orice platformă de rețele sociale pe care o preferi. Orice gânduri sau impresii pe care le-ai avea sunt binevenite  cerul este limita. 
Mulțumesc anticipat pentru sprijinul tău! 
🌟🌟🌟🌟🌟
Special pentru creatorii cu visuri mărețe: în cazul în care ai scris o carte ori o colecție de poezii pe care vrei să o publici gratuit, de acasă la orice oră, o poți face chiar în acest moment, apăsând aici: 
Îți urez mult succes, sperând ca succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 
🙌

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii